Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A vég és a kezdet... vagy nem

A vég és a kezdet... vagy nem

Mindjárt itt van

2022. május 31. - Félisten voltam...

Még 2 teljes nap...

 

Ennyi van még vissza. A szerda és a csütörtök. Majd este elindulok, a helyre ami 2017.-ben megváltoztatta az életem. Ott történt pontosan 2017.06.09.-én, amikor megláttam őt. Egyetlen pillanat volt csupán, egy mocskos részeg hajnalon. És azóta is valahol fogva tart.

Az első olyan buli lesz, 2017. óta, ahol ő nincs ott. És ha minden jól megy, nem is jön. Talán így, megint egy estére szabad lehet a lelkem. Találhat valakit, aki ott és akkor pont olyan mint én. Akinek ÉN kellek, ha csak ott és akkor, de akkor is ÉN.

Azóta is minden rohadt nap beszélünk, bármit kér azonnal megteszem neki. Próbálok szabadulni. Egyszerűen nem megy. 

Még 2 nap. Még két teljes, soha el nem múló nap... És újra SZABADON

 

Mint fehér nyulat a kalapból, Előhúzol, ha magadból, Hiányzik valami, feldobod velem, Azt ami szürke, színessé teszem

Kellék vagyok, mert nem igazán kellek, Te eljátszol velem, én meg elénekellek, Tudom a végén nekem fog fájni, De csak így tudok a közeledben állni.

Naponta eldöntöm, hogy hidegen fogsz ma hagyni, De, mint rab, akire most fogják ki szabni, A büntetést, én pont olyan nyugodt…

…vagyok mindig ha rád…

Gondolok, mintha nem tudnám, Te vagy a célom, aki nem vár rám, Elsorvasztasz lassan engem, Marék por vagyok a két kezedben.

Gondolok, mintha nem tudnám, Mellékszerep, amit nekem szánsz, Míg én vágyamat áztatom, Neked csak egy vonás vagyok a vásznadon.

A sors az ölébe rugdosott, Hogy velem játssza a zsarnokot, De hiába hajtja igába a fejem, Bilincsben is csak rá, szüntelen…

Gondolok, mintha nem tudnám, Te vagy a célom, aki nem vár rám, Elsorvasztasz lassan engem, Marék por vagyok a két kezedben.

Gondolok, mintha nem tudnám, Mellékszerep, amit nekem szánsz, Míg én vágyamat áztatom, Neked csak egy vonás vagyok a vásznadon.

Nincs hitem, de nem fáj már, Nyugtat, amit itt hagytál Gondolatba égett hangok Félek, többé mást nem hallok

Miért nem szűnik meg bennem… Ha benned nincs mi vár

Miért nem szűnik meg bennem… Ha benned nincs mi vár Miért nem szűnik meg bennem… Nem tarthat egy helyben…

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vegeskezdet.blog.hu/api/trackback/id/tr6717845037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása